  • 1. Data: 2013-05-13 22:23:23
    Temat: Zwrot podatku dochodowego
    Od: Marek <k...@b...pl>

    Na który rachunek bankowy US zwraca nadpłatę pod. dochodowego osobie
    prowadzącej DG, jeżeli w swojej bazie posiada nr konta firmowego
    oraz numer rachunku prywatnego?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2013-05-13 22:35:42
    Temat: Re: Zwrot podatku dochodowego
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 13.05.2013 22:23, Marek pisze:
    > Na który rachunek bankowy US zwraca nadpłatę pod. dochodowego osobie
    > prowadzącej DG, jeżeli w swojej bazie posiada nr konta firmowego
    > oraz numer rachunku prywatnego?

    Mi zwraca na działalnościowy. Ale podejrzewam, że dlatego iż jak
    składałem dokument (NIP-cośtam?) o nowym koncie bankowym, to tam był
    ptaszek [ ] tu dokonywać zwrotu podatku.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2013-05-14 08:43:36
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 13-05-2013 22:23, Marek pisze:
    > Na który rachunek bankowy US zwraca nadpłatę pod. dochodowego osobie
    > prowadzącej DG, jeżeli w swojej bazie posiada nr konta firmowego
    > oraz numer rachunku prywatnego?

    Podatek dochodowy od osób fizycznych na osobiste konto bankowe,
    pozostałe podatki na rachunek związany z DG?

    --
    Ci, którzy nie pamiętają przeszłości,
    skazani są na jej powtarzanie

  • 4. Data: 2013-05-14 18:39:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 13 May 2013 22:23:23 +0200, Marek <k...@b...pl>
    wrote:

    >Na który rachunek bankowy US zwraca nadpłatę pod. dochodowego osobie
    >prowadzącej DG, jeżeli w swojej bazie posiada nr konta firmowego
    >oraz numer rachunku prywatnego?
    Z mojego doswiadczenia - na losowo wybrany. Raz na ten, raz na tamten.

    WAM

  • 5. Data: 2013-05-16 17:02:07
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości :

    > Z mojego doswiadczenia - na losowo wybrany. Raz na ten, raz na tamten.

    W rzeczy samej.
    Ja nie składałem żadnych aktualizacji i w tym roku przyszedł mi na moje prywatne
    a w ubiegłym na konto ... żony :)