    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zwrot podatku - edeklaracje
    Date: Tue, 02 Mar 2010 13:37:14 +0100

    W dniu 02-03-2010 12:15, tp pisze:
    > Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał

    > wow, nie spodziewałbym się nawet, że mogą coś zwrócić tak szybko.

    > Też wiem, ale zastanawia mnie na ile całość usprawnia właśnie wysyłanie
    > od razu do ichniego systemu.

    O tyle, że jakaś kobitka nie musi tego przeklepywać ręcznie do
    komputera. To kupę czasu zabiera.

    Od kiedy GUS otworzył swój portal sprawozdawczy (niech go piekło
    pochłonie!) zaczął siać sprawozdaniami bez opamiętania, bo teraz dane są
    od razu w systemie i więcej mogą obrobić i szybciej (szlag by ich trafił!!).

    Ta sama zasada ma moim zdaniem zastosowanie do skarbówki.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813