  • 1. Data: 2002-07-08 21:12:06
    Temat: Zwrot podatku - forma nakaz odbioru w banku - nie NBP ?
    Od: <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanie, czy istnieje możliwość zwrotu podatku (rozliczenie PITu) - nie
    przez kasę US, nie przez pocztę, nie przez wskazany przez NIP3 rachunek
    bankowy -
    lecz przez wskazany przez US bank w określonej miesjcowości - bank nie jest to
    NBP ???

    Sam nie jestem pewnien czy Ordynacja Podatkowa - pozwzala na taką formę,
    zwłaszcza, że to US ponosi koszt zawiadowmienia o tym gdzie mam się odbierać
    pieniądze ...
    Pozdr.
    NN

  • 2. Data: 2002-07-09 07:40:15
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    formę,
    > zwłaszcza, że to US ponosi koszt zawiadowmienia o tym gdzie mam się

    Osobiście uważam, że nie ma takiej możliwości.

    Ale jak oddają, to bym brał nawet z innego banku :-)

    CEZ

  • 3. Data: 2002-07-10 10:58:02
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl>

    n...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    >
    > Sam nie jestem pewnien czy Ordynacja Podatkowa - pozwzala na taką
    > formę, zwłaszcza, że to US ponosi koszt zawiadowmienia o tym gdzie

    AFAIR Ordynacja Podatkowa mówi m.in. o "...postawieniu nadpłaty do
    dyspozycji podatnika". Powiadomienie, że nadpłata jest do odebrania w
    określonym miejscu IMO się do tego kwalifikuje.
    Może tak jak to już któryś z kolegów na grupie opisywał, US miał problem z
    przesłaniem na konto (cofnięty przelew) i w ten sposób wywiązuje się z
    obowiązku zwrotu?

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu