  • 1. Data: 2007-06-25 12:58:11
    Temat: Zwrot podatku z UK a polski US
    Od: deczmi <b...@i...pl>

    Witam!
    Staram się o zwrot podatku z UK z lat 2004-2005, ale nie rozliczyłem
    się z polskim US.
    Jakie jest prawdopodobieństwo tego, że polski US dowie się o tym?
    Czy urząd angielski powiadamia polski o fakcie iż o takowy zwrot się
    ubiegam??

    Dzięki za odpowiedź

  • 2. Data: 2007-06-25 14:19:13
    Temat: Re: Zwrot podatku z UK a polski US
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    >Staram się o zwrot podatku z UK z lat 2004-2005, ale nie rozliczyłem
    >się z polskim US.
    >Jakie jest prawdopodobieństwo tego, że polski US dowie się o tym?

    100%. Od 2003 roku, polski US dostaje dane z UK w ramach porozumienia
    bezpośredniego, choć to odkrycie może być 2-4 latch po fakcie.