  • 1. Data: 2007-06-25 09:49:10
    Temat: sprzedaż mieszkania - kupno domu -PODATEK
    Od: "Robinh" <r...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie obecnie stoję przed następującym faktem:
    sprzedaję mieszkanie za 180 tys zł nabyte dokładnie 4 lata i 10 miesięcy
    temu za np 70 tys zł
    i kupuję domek za 230 tys transakcje mam zamiar przeprowadzić jedna po
    drugiej (pieniązki ze sprzedaży mieszkania pokryją w cześci cenę domu)
    i tu rodzi się pytanko:
    Czy prawdą jest że od różnicy wynikającej z ceny mieszkania zapłaconej w
    2002 roku i otrzymanej dzisiaj mam zapłacic 19% podatku dochodowego ????
    Czyli że nie ma już ulgi która wynikała z przeznaczenia tej kaski na cele
    mieszkaniowe (w ciagu 2 lat czy jakoś tak).
    Pozdrawiam gorąco
    Renata

  • 2. Data: 2007-06-25 11:28:46
    Temat: Re: sprzedaż mieszkania - kupno domu -PODATEK
    Od: Yarek <y...@f...pl>

    Robinh pisze:

    > pieniązki

    > pytanko

    > kaski

    I podateczek :)

    --
    Yarek

  • 3. Data: 2007-06-25 12:28:57
    Od: "O." <m...@g...pl>

    "Yarek" <y...@f...pl> wrote in message

    > I podateczek :)

    "pytanko" jeszcze jakos przelkne, ale jak slysze slowo "pieniazki", to
    odechciewa mi sie doradzac :)

  • 4. Data: 2007-06-25 17:33:06
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    On 25 Cze, 14:28, "O." <m...@g...pl> wrote:

    > "pytanko" jeszcze jakos przelkne, ale jak slysze slowo "pieniazki", to
    > odechciewa mi sie doradzac :)

    I nie pomożecie dziewczynie? Zbóje.... ;)

    Nie wyskoczysz z kasuni...
    Są przepisiki przejściowe. Podateczku brak.

    Te 19% dotyczy tych, którzy kupili domeczek w tym roczku ;p

    Jagna

  • 5. Data: 2007-06-26 07:08:00
    Od: "Robinh" <r...@p...onet.pl>

    Dziękuję bardzo przepraszam za styl, ale przebywanie z dwoma 3-latkami robi
    czasami wodę z mózgu, jeszcze raz przepraszam Szanownych Państwa jeżeli
    Kogoś uraziłam stylem wypowiedzi.
    Z poważaniem
    Renata

    Użytkownik "Jagna" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

  • 6. Data: 2007-06-26 07:48:03
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    On 26 Cze, 09:08, "Robinh" <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Dziękuję bardzo przepraszam za styl, ale przebywanie z dwoma 3-latkami robi
    > czasami wodę z mózgu, jeszcze raz przepraszam Szanownych Państwa jeżeli
    > Kogoś uraziłam stylem wypowiedzi.

    Ależ się nie przejmuj :)
    Dobrze jest! Gdyby coś - pisz, damy radę i z 3-latkami ;)

    Pozdrawiam,
    Jagna :)

  • 7. Data: 2007-06-27 04:00:16
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>

    Jagna napisał(a):

    > Ależ się nie przejmuj :)
    > Dobrze jest! Gdyby coś - pisz, damy radę i z 3-latkami ;)

    Wedle mojej najlepszej ojcowskiej wiedzy w rozmowach z małymi dziećmi
    nie nalezy stosować zdrobnień, bo one nie wiedzą, że to są zdrobnienia i
    nie wiedzą, że normalnie mówi się inaczej.
    Ja tam do mojej prawie dwulatki gadam jak do dorosłej. Zobaczymy za parę
    lat co z tego wyjdzie...

    pzdr

    Tomek