    Subject: Re: Zwrot towaru a paragon
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: Kviat
    Date: Wed, 8 Aug 2018 18:41:55 +0200

    W dniu 2018-08-08 o 11:31, J.F. pisze:

    > Bo nie rozumiesz.
    > Jakby tak minute po wysciu klienta (z paragonem) sprzedawca mogl
    > zaksiegowac zwrot,
    > to tak, jakby towaru nie sprzedal.

    Odróżnij dwie rzeczy. Rozmawiamy o sytuacji, gdy klient rzeczywiście
    towar zwrócił, rzeczywiście dostał zwrot pieniędzy i są na to dowody w
    postaci przelewu czy wysyłki zwrotnej towaru. A nie o sytuacji, że
    sprzedawca wygrzebał paragon ze śmietnika, albo że sobie sam z siebie
    przyjął fikcyjny zwrot bez paragonu. To zupełnie odrębne sprawy.
    Pierwsza jest legalna, a druga nie.

    Pozdrawiam
    Piotr