    From: Elab <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zwrot zaliczki w ratach a korekta faktury.
    Date: Fri, 11 Jun 2010 08:39:33 +0200

    On 09.06.2010 23:20, s...@a...pl wrote:

    > Dlaczego nie mogłeś? Jest zakaz odliczania VATu od zaliczek?

    VAT od zaliczki odliczyłem oczywiście, ale później ( w następnym
    miesiącu) musiałem zaksięgować korektę zaliczki co tym razem zwiększyło
    vat do zapłaty suma summarum wyszedłem z vatem na zero ( wiec żadnego
    zysku ani straty na vacie nie było, nie uwzględniając oczywiście odsetek
    które teoretycznie miałbym trzymając tą kwotę vatu na koncie ...ale mam
    nadzieję że nikt się tutaj dochodowego nie dopatrzy ;-) ale to już
    zupełnie inna historia)