  • Data: 2004-06-23 12:36:12
    Temat: Re: a może jedynie marnujemy tutaj czas? ;-)
    Od: "Ryszard G." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz Kaliński" napisał: w

    > polecam dzisiejszy artykulik:

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/27.html?numer=1230
    &dok=1230.27.3.2.5.1.0.1.htm

    > "Podatnik podatku zryczałtowanego i rozliczający się przez kartę
    podatkowa
    > może spodziewać się kontroli podatkowej raz na 16 lat, podatnik CIT - raz
    na
    > 23 lata, a podatnik VAT - raz na 5 lat. (...)"

    Ja ( PKPiR, VAT ) mam kontrolowane wszystkie lata, bez wyjątku i każdy
    dokument i jego księgowanie, był sprawdzany conajmniej raz jeśli nie trzy.
    I wiesz, jakoś mi to nie przeszkadza :)
    Nieuchronność kontroli jest jednak dopingująca a i do kontrolujących można
    się przyzwyczaić, no i jakie znajomości w US, UKS i ZUS.
    Sama kontrola, po zakończeniu, też daje pewien rodzaj satysfakcji z dobrze
    wykonanej pracy, oczywiście jeśli kontrole są bezwynikowe :)

    pozdrawiam
    Ryszard