    From: "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: a teraz pora na PIT 4
    Date: Thu, 11 Jul 2002 01:18:05 +0200

    > nie zawsze - zależy czy pracownik mieszka
    > w tej samej miejscowości, co pracuje
    > i czy wcześniej złożył Tobie PIT-2
    > patrz art 22 ust 2 i ust.2a updf

    Pracownik sam powinien zlozyc, czy ja powinnam go o tym poinformowac, ze
    powinien zlozyc? A jesli nie zlozy a dojezdza, to rozumiem, ze US sie nie
    obrazi jesli nie bede wiekszego uzysku wpisywac?

    > w poz.66
    > na podstawie tylko tego, co piszesz, nie wiadomo jakie jest brutto
    > i podatek należny - zależy, czy od tej umowy trzeba płacić
    > zus społeczny i zdrowotny....

    Wydaje mi sie, ze bez ZUS-u? Czlowiek wykonal u mnie szkolenie bhp na umowe
    o dzielo (umowa na dwa dni). Brutto 536, czyli do reki 450 pln. Dobrze
    licze? Zaliczka na podatek 85,76 pln. Czy oprocz umowy o dzielo powinnam dac
    pracownikowi jakiegos pita, czy dopiero pod koniec roku?

    Jeszcze raz dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam
    Magdalena Budzynska