  • 21. Data: 2007-07-13 13:34:43
    Temat: Re: adres sprzedawcy na fakturze VAT
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 13-07-2007 o 12:50:49 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał:

    > Gdzie widzisz SPRZECZNOŚĆ?

    no ja chętnie widzę w tym uzupełnienie.
    ale może to tylko fatamorgana dlatego pytam.

    ty jak rozumiem też widzisz uzupełnienie
    i nie widzisz konieczności korygowania
    notą korygującą?

    Piotr

  • 22. Data: 2007-07-13 14:12:30
    Temat: Re: adres podatnika (było: adres sprzedawcy na fakturze VAT)
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 13 lipca 2007 13:17
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0707131315370.1612@athlon64>):

    > Niby tak. Ale zawsze to jakiś dodatkowy krok.

    No niewielki jak się kogoś pozywa, prawda? A jednak dający przedsiębiorcy
    prywatność.

    > Spoko, PiS zarządzi kontrolę kontrolerów... ;)

    No teraz to mogą już nie dać rady... Albo się im uda rewolucja i nie będzie
    żadna kontrola potrzebna, bo wszyscy zgodnie przejdą do IV RP albo się nie
    uda i będzie lepper... tfu... lepiej.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 23. Data: 2007-07-13 14:15:22
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 13 lipca 2007 13:01
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0707131257110.1612@athlon64>):

    > Tak się zastanawiam: dodawanie dopiska "to nie jest adres serwisu, ten
    > jest linijkę niżej" :P nie jest zabronione... :]

    No ale to jest ochrona bazująca na dobrej woli dresa...

    > Idea - zarówno jak chodzi o adresy przedsiębiorców, jak i adresy
    > właścicieli nieruchomości (też są jawne, a właściciel przecież
    > może mieszkać gdzie inedziej) jest jak rozumiem taka, żeby
    > zapewnić "ochronę gospodarczą" mającym jakieś roszczenia do
    > prowadzącego DG (lub właściciela nieruchomości) - bo przy
    > sądowej sprawie cywilnej należy podać adres zamieszkania
    > pozwanego.

    No więc w przypadku drogi sądowej uzyskanie tego nie jest problemem. BA! I
    tak musisz przejść taką drogę dla pewności, bo na 90% przedsiębiorca nie
    zastosował się do podawania adresu zamieszkania.

  • 24. Data: 2007-07-13 19:39:00
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.0707131302370.1612@athlon64>:

    > To ja bym poprosił na piśmie :)

    "Nie szkolono mnie z pisania" ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 25. Data: 2007-07-13 21:44:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Jul 2007, PiotrB. wrote:

    > no ja chętnie widzę w tym uzupełnienie.

    :)

    > ty jak rozumiem też widzisz uzupełnienie
    > i nie widzisz konieczności korygowania
    > notą korygującą?

    Przyznam że nie widzę.

    pzdr, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 26. Data: 2007-07-13 21:46:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Jul 2007, 'Tom N' wrote:

    > "Nie szkolono mnie z pisania" ;-)

    "Ta dziurka to mikrofon, zgodnie z art. 180 Ordynacji poproszę jeszcze
    raz i wyraźniej" ;)

    pzdr, Gotfryd