  • 1. Data: 2003-10-15 08:26:13
    Temat: agencja towarz. - co we wpisie do DG??
    Od: "bubassss" <1...@w...pl.NO>

    Witam.
    Nie ja..moj klyent zaskoczyl mnie pytaniem w zwiazku z rozszerzeniem DG...co
    ma wpisac w wniosku o wpis/rozsze. do DG aby moc prowadzic ( oczywiscie nie
    jawnie ) agencje towarzyska???
    Ktos moze ma jakas wiedze n/t ..jak to prowadzic, jak
    rozliczac....interesuje mnie wszystko pod katem ew. stycznosci z urzedami,
    zusami.. itp.

    thx
    bubciuuu

  • 2. Data: 2003-10-15 16:56:42
    Temat: Re: agencja towarz. - co we wpisie do DG??
    Od: "Witek M." <w...@g...pl>

    > ma wpisac w wniosku o wpis/rozsze. do DG aby moc prowadzic ( oczywiscie
    nie
    > jawnie ) agencje towarzyska???

    salon masażu? może odnowy biologicznej?

  • 3. Data: 2003-10-15 20:16:31
    Od: "SP9LWH" <j...@p...onet.pl>

    Burdel ???

  • 4. Data: 2003-10-15 20:40:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Oct 2003, SP9LWH wrote:

    >+ Burdel ???

    Nie można. Swojego czasu gazety opisywały gościa
    który chciał zarejestrować DG z *legalnym* (czyli
    "osobistym" !:>) nierządem - też nie przeszło.
    A cały numer polega na tym, że literalny zapis
    w KK jest w stylu że "czerpanie korzyści z cudzego
    nierządu jest zabronione." Skutkiem tego:
    1. nie podlega pod podatek dochodowy (!)
    2. nierząd też nie podlega (!) - bo "czerpiącym" byłoby
    państwo (a przynajmniej prawnikolodzy tak twierdzą)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2003-10-15 21:34:21
    Od: "SP9LWH" <j...@p...onet.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
    > Nie można. Swojego czasu gazety opisywały gościa

    A w Czechach można:-)

  • 6. Data: 2003-10-16 08:03:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Oct 2003, SP9LWH wrote:
    [...]
    >+ A w Czechach można:-)

    ...no i potem wszyscy się dziwią że zagraniczne firmy
    otwierają oddziały w Czechach, skoro to tam są "warunki
    do prowadzenia DG" ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2003-10-16 12:26:16
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    wiadomości > A cały numer polega na tym, że literalny zapis
> [...]
    > 2. nierząd też nie podlega (!) - bo "czerpiącym" byłoby
    > państwo (a przynajmniej prawnikolodzy tak twierdzą)

    A już bez owijania w bawelne - "Panstwo staloby sie instytucjonalnym
    alfonsem".

  • 8. Data: 2003-10-16 12:48:08
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    > On Wed, 15 Oct 2003, SP9LWH wrote:
    > [...]
    >
    > ...no i potem wszyscy się dziwią że zagraniczne firmy
    > otwierają oddziały w Czechach, skoro to tam są "warunki
    > do prowadzenia DG" ;) !

    Masz jakies porownanie miedzy .pl a .cz (czy .sk)
    na temat wolnosci gospodarczej i podatkow?

    Moze i biznesik komputerowy oplacaloby sie po 1.05.2004 przeniesc
    z Polski do bardziej cywilizowanego kraju....(*)

    M.

    (*) w sensie rejestracji oczywiscie
    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org.pl == |-

  • 9. Data: 2003-10-16 17:47:31
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Jano" <m...@h...gula> napisał w wiadomości
    > A już bez owijania w bawelne - "Panstwo staloby sie instytucjonalnym
    > alfonsem".

    Wiele cywilizowanych państw nim jest i w niczym im to nie przeszkadza.
    Polska zaściankowość:-(

  • 10. Data: 2003-10-16 19:02:27
    Od: "Witek M." <w...@g...pl>

    > A już bez owijania w bawelne - "Panstwo staloby sie instytucjonalnym
    > alfonsem".

    Myślę, że ten pomysł trzeba był podsunąć wcześniej Hausnerowi. Może
    mielybyśmy dodatkowe wpływy budżetowe, których tak gorączkowo poszukują.

    Witek