  • Data: 2005-08-19 15:13:21
    Temat: Re: amortyzacja plazmy
    Od: "XYZ" <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Vonnegut79" <v...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:de4ll4$3k2$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Hmm pewnie kupiłeś i wrzucasz w koszta jako monitor :D Ostatnio bardzo
    > popularny sposób... czy przejdzie podczas kontroli to nie wiem. Ale jeśli
    > jako monitor to amortyzacja jako sprzęt komputerowy :) Tak mi się zdaje...

    A czemu nie jako TV?
    Dla mnie odbiornik TV służy wyłącznie do zwiększania dochodu w firmie.
    Czerpię z niego informacje wyłacznie biznesowe, bo chyba nikt nie sądzi, że
    z polską TV można odpocząć czy się zrelaksować? Tak więc ja dałbym wprost
    jako TV, ale co do samej amortyzacji - niestety nie mam pomysłu.

    SIM