    From: "Andrzej" <w...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: amortyzacja programu komp - pytanie
    Date: Mon, 9 Jun 2003 19:45:19 +0200

    Witaj !

    Oczywiście że po wykupieniu na końcu umowy leasingowej jesteś właścicielem.
    Również dobrze wnioskujesz że mając na myśli sterowanie kosztami chodzi mi
    o ratę inicjalna le nie tylko, możesz to robić poprzez czas umowy im krótsza
    tym więcej
    w koszty w krótszym czasie a w przypadku amortyzacji niestety rtaz wybrana
    metoda to koszty
    rozłożone w miarę równowiernie ( nie mówię o metodzie degresywnej )

    Osobiście polecam własnie EFL, korzystałem z ich usług wielokrotnie i zawsze
    byłem zadowolony
    są stosunkowo tani na rynku i naprawde rzetelni ( w moim przypadku ale też
    nie słyszałem wśród znajomych
    by mieli z nimi kłopoty )

    Pozdrawiam

    Andrzej Wodnicki