    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: amortyzacja...roweru
    Date: 19 Mar 2007 21:58:24 +0100

    > MoĹźesz, tylko wykaĹź, Ĺźe ten rower w ogĂłle jest kosztem, bo bez tego Vat to
    > nie bardzo jest jak ująć

    zatem nie amortyzuję, tylko zaliczam w KUP w całości... ok ... wielkie dzięki

    > Aha, czyli prowadzisz DG na zasadach KPIR i jestes czynnym VATmanem...
    > To do czego Ci ten rower?
    znajomy wymyślił sobie że w swojej firmie informatycznej będzie rower
    wykorzystywał jako środek transportu (z okolic Lublina do Warszawy)i reklamy
    firmy (?) (w tym temacie poznał moje zdanie .. jest różne od jego, ale skoro
    się uparł to moze i kiedyś przekona US) ;-)