  • Data: 2007-05-23 18:32:27
    Temat: Re: anulowanie faktury
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Tyle że to całkowicie różny temat.
    > VAT się należy, bo zostały wystawione faktury i NIE ZOSTAŁY skorygowane.
    > Spór pomiędzy wykonawcą a zamawiającym jest bez znaczenia.
    >
    > Zupełnie inna sytuacja byłaby, gdyby wykonawca UZNAJĄC rację
    > zamawiającego, skorygował te faktury.

    ????

    w tej sytuacji stwierdzam, że nie zrozumiałam pytania zadanego przez
    twórcę wątku
    bo on nie wystawił faktury
    tylko spytał się, co nalezy zrobić, żeby sprowadzic fakturę do niebyłej
    spór jest bez znaczenia, bo liczą się tylko chęci do zapłaty

    i jeszcze ten wykonawca, który chciałby bądź byłby zmuszony do korekt,
    ale nie ten który zmuszony był do obrony praw własnych w imię podatków
    nadrzędnych

    p.s.
    dlaczego US są pełne ludzi(inspektorów obecnych bądź przyszłych) nie
    wiedzących czego chcą od bogu ducha winnych podatników?