  • 1. Data: 2002-07-09 08:37:34
    Temat: aparat fotograficzny i EST
    Od: Piotr Sawicki <b...@a...punkt.pl>

    Witam!

    Kupilem aparat fotograficzny, cyfrowy za ok. 3000 pln netto. Miesiac
    zakupu to czerwiec 2002. Wpisuje go do EST i amortyzuje jednorazowo. Czy
    amrotyzacja nastepuje takze w tym samym miesiacu co zakup, czy tez
    dopiero w miesiacu nastepnym?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Sawicki

  • 2. Data: 2002-07-09 08:53:47
    Temat: Re: aparat fotograficzny i EST
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Piotr Sawicki napisał:
> [...]
    > zakupu to czerwiec 2002. Wpisuje go do EST i amortyzuje jednorazowo. Czy
    > amrotyzacja nastepuje takze w tym samym miesiacu co zakup, czy tez
    W tym samym lub w następnym - jak wolisz :-)
    Możesz w tym samym - bo o ty chyba Ci głównie chodzi :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-07-09 09:03:39
    Od: Piotr Sawicki <b...@a...punkt.pl>

    Maddy wrote:

    > W tym samym lub w następnym - jak wolisz :-)
    > Możesz w tym samym - bo o ty chyba Ci głównie chodzi :-)

    W tym samym lepiej. :) Dzieki. A numer grupy to 808, tak jak ktos Ci
    wczesniej odpowiedzial?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Sawicki

  • 4. Data: 2002-07-09 11:04:51
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Piotr Sawicki" <b...@a...punkt.pl> wrote in message

    > W tym samym lepiej. :) Dzieki. A numer grupy to 808, tak jak ktos Ci
    > wczesniej odpowiedzial?

    Chyba najlepiej w miesiacu "odania do uzytkowania".

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-07-09 15:54:05
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    > W tym samym lepiej. :) Dzieki. A numer grupy to 808, tak jak ktos Ci
    > wczesniej odpowiedzial?
    Wlasnie 808 czy inny? U mnie cyfrowe aparaty ida 669...
    I teraz mam dylemat...

    Łukasz