  • 1. Data: 2002-07-09 06:27:38
    Temat: czego może chciec urzad skarbowy ?
    Od: " juven" <j...@p...onet.pl>

    oprocz tego, ze wszystkiego ? Kontroluja moje rozliczenie podatkowe.
    Przychody mialem ze stosunku pracy. Zylem w blogim przekonaniu, ze
    potrzebuja ode mie wylacznie dokumentow zrodlowych do wypelnienia pita:
    faktury, pit od platnika itp. Ostatnio jednakowoz zawezwali mnie do
    zlozynie im...... umowy o prace z warunkami wynagradzania-uwazm,ze to
    przegiecie-to moga sprawdzic u pracodawcy i ewentualnie skorygowac mu
    koszty. Co Wy na to?
    juv

  • 2. Data: 2002-07-09 11:07:11
    Temat: Re: czego może chciec urzad skarbowy ?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    " juven" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > zlozynie im...... umowy o prace z warunkami wynagradzania-uwazm,ze to
    > przegiecie-to moga sprawdzic u pracodawcy i ewentualnie skorygowac mu

    ja niewiem, czy ma Pan obowiazek miec egzemplarz umowy....

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-07-10 09:42:57
    Od: "Janek" <j...@a...pl>

    Użytkownik " juven" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > przegiecie-to moga sprawdzic u pracodawcy i ewentualnie skorygowac mu
    > koszty. Co Wy na to?

    Ten typ tak ma.:-(
    Nie chcesz dać "kawy", to pobiegasz do nich jak ze "sraczką", aż poczujesz
    ich wyższość.
    Niestety tego nie możesz nigdzie zaskarżyć:-(