  • 1. Data: 2002-07-08 22:13:31
    Temat: Zapytanie o dużą ulgę budowlaną (zeszłorocną ...)
    Od: "PANKRACY" <p...@p...onet.pl>

    Witam ,

    Chciałbym zapytać grupowiczów w kwestii tzw.. dużej ulgi budowlanej.

    Mam problem w jej interpretacji. O co chodzi.

    Byłem właścicielem działki i poniosłem koszty z tytułu pozyskania projektów
    i samego pozwolenia na budowę. W grudniu 2001 sprzedałem jednak tą działkę i
    za namową mojej księgowości ( potwierdzono mi to w US ) odliczyłem
    poniesione koszty w zeznaniu dotyczącej dużej ulgi budowlanej ( tak w 2000
    jak i 2001).

    Mam pytanie: czy to ze rozpocząłem dużą ulgę budowlaną sprawia, że mogę ją
    kontynuować ? Np rozpoczynając w tym roku budowę w nowym miejscu ?

    Za pomoc w zrozumieniu będę zobowiązany...

    Serdecznie Pozdrawiam
    Pankracy