  • Data: 2004-01-29 00:27:44
    Temat: Re: apel
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 27 Jan 2004, Maddy wrote:

    >+ Poniewaz dostałam już 5 maili z wirusem schowanym w pliku readme.zip
    >+ (tzw. backdoor) z adresów ktore kojarzą mi sie z tą grupa

    *Z adresów* (Received) czy *zadeklarowanych* z adresów (From,
    Sender,...) ? Bo ja śmieci to tak do 50 dziennie dostaję, w tym
    10..20 to są własnie "zwroty" z serwerów z całego świata twierdzących
    jakobym paści jakowej rozsyłał :) (do tego nie tylko pinem,
    a z linuxa - faktyczny adres "From" jest obsługiwany z linuxa,
    mimo że newsy nadaję z Windowsów :))
    Widać zasłużyłaś na ileś-tam wpisów do ooopslookowych baz :)
    (a moje opinie nt używania ooopslooka są do znalezienia :),
    szczególnie wobec "nieznających się")

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)