  • Data: 2002-01-30 13:21:58
    Temat: Re: artykul prasowy specjalistyczny na fakture VAT
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:a38qno$2m$1@korweta.task.gda.pl...
    > Czy ktoś ma doświadczenie, jakie nadać SWW i
    stawkę VAT na fakturze
    > wystawionej dla czasopisma sepcjalistycznego
    (informatycznego) za to, że
    > napisałem artykuł.

    A czy to nie podlega pod sprzedaż praw autorskich
    (czyli IMO nie podlega w ogóle VAT) ?
    Kiedyś też napisałem artykuł (ale jako autor-osoba
    fizyczna a nie człowiek firma :-) i z redakcji
    dostałem potem Pita w którym to wynagrodzenie było
    w tej rubryczce "sprzedaż praw autorskich i
    pokrewnych" czy coś w tym stylu. Oni też opłaci;i
    zaliczke na podatek (musisz podac wszyskie dane
    wcześniej). Zadnych umów nie podpisywałem

    Sark