    From: "MaT" <t...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: auto w ST i koszty - watpliwosc
    Date: Thu, 18 Apr 2002 14:28:08 +0200

    Dzięki - trochę się czuje "uspokojony" ;-)

    To jeszcze jedno pytanko, jesli mozna - czy takie auto można w jakiś sposób
    ze ST "wyciągnąć" ? Czy tylko sprzedaż ?
    A gdybym np. kupił inne auto, wpisał je do ST (lub wziął w leasing) a co do
    obecnego stwierdził, że już nie potrzebuję go w firmie i chcę znowu mieć
    "prywatnie" ?

    pozdr.

    MaT