  • 11. Data: 2002-07-17 19:59:30
    Temat: Re: b.duży podatek dochodowy - jak zaradzić
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ah4i21$37c$1@sunsite.icm.edu.pl...

    > Witaj Karolu :-)))

    Witam i chwilowo znikam :-)

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 12. Data: 2002-07-18 07:52:25
    Temat: Re: b.duży podatek dochodowy - jak zaradzi
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl>

    Wiola Pikorska wrote:
    > Użytkownik "muniek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pracowników w tej spółce też nie masz ?
    > Jolka

    No właśnie!
    Daj księgowej 10k podwyzki, zatrudnij z 5 osób z pensją 5k na rękę,
    zatrudnij prawnika, doradcę inwestycyjnego na umowę o dzieło itd. BTW jak
    będziesz chciał kogoś zatrudnić za te pieniądze to daj znać :-))))
    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu

  • 13. Data: 2002-07-18 19:35:40
    Od: "mops" <m...@g...pl>

    Tak zastanowilem sie. Uczciwie to znaczy jak? Moze nauczciwiej by bylo caly
    zarobiony szmal oddawac panstwu? Przecie dziura budzetowa i stocznia pada...