  • 1. Data: 2002-07-17 16:09:06
    Temat: b.duży podatek dochodowy - jak zaradzić
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    Jakieś pomysły jak zmniejszyć w przypadku spółki z o.o?
    Najlepiej zmienić księgową ...wiem to ale nie w połowie roku...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-07-17 16:45:50
    Temat: Re: b.duży podatek dochodowy - jak zaradzi
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "muniek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jakieś pomysły jak zmniejszyć w przypadku spółki z o.o?
    > Najlepiej zmienić księgową ...wiem to ale nie w połowie roku...
    >
    > Pozdrawiam
    Coś ty się przyczepił tej swojej księgowej .O Vat masz pretensje ( przyznaje
    nie pamiętam szczegółów twego problemu).Jeśli sądzisz że wymiana księgowej
    wystarczy na zmniejszenie podatku dochodowego to chyba szukasz bardzo
    drogiej księgowej ? Przeciesz księgowa nie wymyśli sobie kosztów ale jeżeli
    jednak popełnia błedy i coś ci żle rozlicza to zmień księgową bo może cie to
    troche kosztować .
    Jolka

  • 3. Data: 2002-07-17 17:28:14
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    > Coś ty się przyczepił tej swojej księgowej .O Vat masz pretensje
    przyznaje
    > nie pamiętam szczegółów twego problemu).

    O Vat mam pretensje bo miałem nadpłate w wysokości 25 tyś a t porradziła mi
    bym zamknoł jednoosobową irmę a potem złożył pismo o kompensacie z
    zaległościami...co oczywiście jest nie wykonalne jak powiedziała mi pani z
    kontroli...
    Co do dochodowego to jest problem spółki z o.o w której mam udziały..
    Płace duże podatki z racji tego że głównym przedmiotem działalności spółki
    są usługi, a mam dość niskie koszta.
    Firma jest jednoosobowa tak więc wylisingowanie dwóch samochodów raczej nie
    wchodzi w gre..posiadanie pięciu telefonów też jest raczej podejrzane..

  • 4. Data: 2002-07-17 17:29:43
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    No i przepraszam za błędy...

  • 5. Data: 2002-07-17 18:46:26
    Od: "mops" <m...@g...pl>

    Zawsze mozesz kupic faktury. Przy okazji wyprowadzisz kase z firmy i
    bedziesz mial nieopodatkowane dochody osobiste.

  • 6. Data: 2002-07-17 19:21:15
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

> [...]
    nie
    > wchodzi w gre..posiadanie pięciu telefonów też jest raczej podejrzane..
    Pracowników w tej spółce też nie masz ?
    Jolka

  • 7. Data: 2002-07-17 19:44:29
    Temat: Re: b.duży podatek dochodowy - jak zaradzić
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "muniek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jakieś pomysły jak zmniejszyć w przypadku spółki z o.o?
    > Najlepiej zmienić księgową ...wiem to ale nie w połowie roku...
    >
    > Pozdrawiam

    Witaj,
    jak masz uzasadnione powody - to zmień księgową. Ale jeśli to są Twoje
    "wrażenia" - uspokuj się, usiądźcie razem i zastanówcie się nad sytuacją.
    Jeśli nie dacie rady - weźcie do pomocy np. doradcę podatkowego.
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2002-07-17 19:51:02
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "wrażenia" - uspokuj się, usiądźcie razem i zastanówcie się nad sytuacją.
    > Jeśli nie dacie rady - weźcie do pomocy np. doradcę podatkowego.

    Dobry pomysl. Na dzien dobry ma juz jedna fakture kosztowa :-)

    Karol

  • 9. Data: 2002-07-17 19:53:29
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dobry pomysl. Na dzien dobry ma juz jedna fakture kosztowa :-)
    >
    > Karol

    Witaj Karolu :-)))

  • 10. Data: 2002-07-17 19:58:58
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mops" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zawsze mozesz kupic faktury. Przy okazji wyprowadzisz kase z firmy i
    > bedziesz mial nieopodatkowane dochody osobiste.

    Czy zastanowiłeś się co proponujesz?
    Zakładam, że działalność jest prowadzona uczciwie. I Twoja "propozycja jest
    co najmniej nie na miejscu.