  • 1. Data: 2009-11-22 18:12:24
    Temat: badania lekarskie
    Od: "Piotr" <h...@s...com>

    Witam,

    1osDG,KPiR+VAT+UE
    Czy można wrzucić w KUP koszt badania psychologicznego dla kierowców?
    Dodam że to badanie po przekroczeniu 24pkt.

    Piotr

  • 2. Data: 2009-11-22 18:24:10
    Temat: Re: badania lekarskie
    Od: spp <s...@o...pl>

    Piotr pisze:

    > Czy można wrzucić w KUP koszt badania psychologicznego dla kierowców?
    > Dodam że to badanie po przekroczeniu 24pkt.

    Pewnie tak ale zastanowiłbym się czy warto zatrudniać takiego kierowcę. ;)

    --
    spp

  • 3. Data: 2009-11-22 22:10:14
    Od: "Piotr" <h...@s...com>

    Użytkownik "spp" napisał w wiadomości :

    > Pewnie tak ale zastanowiłbym się czy warto zatrudniać takiego kierowcę. ;)

    dziękuję, niestety to moje własne badania :(

    Piotr

  • 4. Data: 2009-11-23 04:12:43
    Od: spp <s...@o...pl>

    Piotr pisze:

    > dziękuję, niestety to moje własne badania :(

    Dokładnie to miałem na myśli.

    --
    spp

  • 5. Data: 2009-11-23 13:02:37
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 23 Nov 2009 05:12:43 +0100, spp napisał(a):

    > Dokładnie to miałem na myśli.

    Zajebista wymiana zdań - niczym z "misia" :))))
    Ale fajna :))))