  • 1. Data: 2005-02-12 00:41:23
    Temat: biuro rachunkowe
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    polecam biuro rachunkowe w Grodzisku Mazowieckim na Stawowej 6 ktore est
    filia odziału warszawskiego. Mają atrakcyjne stawki

  • 2. Data: 2005-02-13 08:39:29
    Temat: Re: biuro rachunkowe
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > polecam biuro rachunkowe w Grodzisku Mazowieckim na Stawowej 6 ktore est
    > filia odziału warszawskiego. Mają atrakcyjne stawki

    Bardzo dziękuję za polecenie ... ale mam prośbę:
    1) Poza atrakcyjnymi stawkami .... to co jeszcze można uzyskać w tym biurze
    .. ???
    2) Czy biuro świadczy outsourcing i w jakiej tematyce .. ??
    3) Ile osób zatrudnia biuro .... i z jakim wykształceniem, stażem,
    kwalifikacjami ....???? .. chodzi mi tylko o Grodzisk Mazowiecki oczywiście
    ... Co mają w Warszawie .. to najmniej mnie interesuje.
    4) Jaki zakres usług świadczą podmiotom ... ????

    Jeśli dostanę odpowiedź na moje pytania i zostaną spełnione moje warunki to
    przejdziemy do dalszych etapów negocjacji.

    pozdrawiam
    fart