  • 1. Data: 2002-10-26 09:27:26
    Temat: bony towarowe
    Od: karol <k...@i...pl>

    bony towarowe zgodnie z podatkiem od osób fizycznych art21 pkt 67 sa
    zwolnione przedmiotowe czy wobec tego przekaze bony w grudniu 2002
    pracownikom zatrudnionym na umowę o prace - bedzie to k.u.p. - mając na
    wzgledzie ze nie posiadam ZFSs oraz zw. zawodowego , prowadzę ksieżka
    przychodów i rozchodów

  • 2. Data: 2002-10-28 10:58:16
    Temat: Re: bony towarowe
    Od: "Szczepan" <l...@i...pl>

    Użytkownik "karol" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracownikom zatrudnionym na umowę o prace - bedzie to k.u.p. - mając na
    > wzgledzie ze nie posiadam ZFSs oraz zw. zawodowego , prowadzę ksieżka

    Pod pewnymi warunkami TAK. Natomiast najpierw zastanów się czy spełniłeś
    wszystkie wymagania BHP (odzież ochronna codzienna i zimowa, obuwie, etc).
    Może najpierw wydać pieniądze na te cele (stanowiące k.u.p) z pożytkiem dla
    siebie (na wypadek kontroli odpowiednich służb) i pracowników być może
    bardziej zadowolonych z kurtki niż paru kilo cukru.
    Szczepan.

  • 3. Data: 2002-10-28 12:17:30
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Szczepan" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "karol" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pod pewnymi warunkami TAK.

    Pod jakimi?
    Ja nie znam zadnego, ale on akurat został wymieniony (pracownicy).

    Karol

  • 4. Data: 2002-10-30 18:18:10
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    moim zdaniem nie mozesz dac bonow i wrzucic to w kup bo nie masz ZFSS a
    tylko wydatki z tego funduszu sa zwolnione od podatku do kwoty 360 zl

    jacek

  • 5. Data: 2002-10-30 22:08:06
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 30 Oct 2002, jacek wrote:

    >+ moim zdaniem nie mozesz dac bonow i wrzucic to w kup bo nie masz ZFSS

    Jacku, nim Maddy znowu do "Panów" się przyczepi ;> pozwolę
    sobie zacytować (nie moje, pytającego):
    +++++
    > Zakupilismy bony towarowe z ZFŚS,
    -----

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (czasem czytający o czym jest w poście ;))

  • 6. Data: 2002-10-31 09:00:50
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

> [...]
    > -----
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd
    > (czasem czytający o czym jest w poście ;))

    Z calym szacunkiem Gotfrydzie, ale mylisz watki. Oba maja taki sam topic,
    ale jeden zaczyna sie od "b" a drugi od "B".

    Pozdrawiam,

    Karol

  • 7. Data: 2002-10-31 09:04:48
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jacek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > moim zdaniem nie mozesz dac bonow i wrzucic to w kup bo nie masz ZFSS a

    A co ma piernik do wiatraka? Moze jakis przepis? Chetnie poczytamy.

    > tylko wydatki z tego funduszu sa zwolnione od podatku do kwoty 360 zl

    Wydatki zwolnione z podatku?
    Chyba chodzi Ci o "wartosc rzeczowych swiadczen ... otrzymywanych przez
    pracownika".

    Karol

  • 8. Data: 2002-10-31 09:37:24
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 31 Oct 2002, Karol wrote:
    [...]
    >+ Z calym szacunkiem Gotfrydzie, ale mylisz watki. Oba maja taki sam topic,
    >+ ale jeden zaczyna sie od "b" a drugi od "B".

    Cie Florek... Przepraszam zainteresowanych !

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (objaśniający że czyta w "text mode" bo to ze 20 razy szybciej :],
    przynajmniej jeśli chodzi o reakcję programu na operację "następny"
    - ale wątkowania przy okazji nie widzę !)