    From: "x" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: brak wynagrodzeń i pit
    Date: Mon, 21 Jan 2002 14:53:30 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@n062032160225.unregistered.formus.pl

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:a2h1ae$k2f$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Mysli Pani, ze frma wykaze w PIT - 11 dochod i NIE wplacenie zaliczki ?

    nie wiem czy pracodawca wykaże wpłacenie mojej zaliczki czy jej nie
    wpłacenie. nie wiem nawet, czy tę zaliczkę odprowadził. wiem natomiast, że
    mój "dochód" zostanie na tym picie wykazany (a go nie było i bardzo
    prawdopodobne, że w ogóle nie będzie).
    pracodawca nie był moim jedynym. kwota, którą chce umieścić w moich
    dochodach (a która w rzeczywistości moim dochodem nie była), spowoduje
    zmianę mojego progu podatkowego i dopłatę..tymczasem w praktyce tych moich
    przychodów nie było w (i pewnie nie będzie), więc czemu mam dopłacać z
    powodu czegoś, co istnieje tylko na papierze?
    nie wiem, czy tym razem udało mi się wystarczająco ściśle wyrazić o co mi
    chodzi..?;)
    jest na to jakaś rada?

    pozdrawiam,
    x.