    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: brak wynagrodzeń i pit
    Date: Mon, 21 Jan 2002 17:35:58 +0100

    Na wstępie - podanie w kwestii formalnej: zdarza mi się że
    nie widzę wszystkich postów "obok siebie" (ostatnio gdzieś
    gdybałem :] w wątku, a była już odpowiedź Orki !). Czasem
    jest to zasługa serwera news ("prywatnofirmowy") czasem
    pine :( który tym razem też uważa że spacja po "Re:" ma
    inny kod niż "32". Może to charset albo encoding powoduje.. :(
    W każym razie - nie bijcie że czasem piszę jakbym nie
    czytał :(

    Ad rem:

    On Mon, 21 Jan 2002, ktp wrote:
    [...]
    >+ przychodem ze stosunku pracy są wypłacone i pozostawione do dyspozycji
    >+ pracownika w danym roku
    >+ pieniądze i świadczenia niepieniężne... (por. art.12 updf)

    Takoż uważam. Z doświadczenia również :)
    [...]
    >+ także... skoro wypłat nie było, to IMHO wynagrodzenia za te miesiące nie
    >+ powinny się znaleźć na PIT-11...

    IMHO tak. Problem: co zrobić, jakby były ?? (nienależny podatek !)

    >+ inna sprawa, że mam wątpliwości, czy można uwzględniać za te miesiące, w
    >+ których praca była wykonywana
    >+ a nie było wypłaty koszty uzyskania... (IMHO tak, ale mniej więcej na 80%)

    IMHO i AFAIR - nie ! Tzn. zgadzam się co do tych 20% :)
    [...]
    >+ pozdr

    ...wzjm, Gotfryd
    [który kiedyś pracował w firmie, która miała 11 wypłat w roku
    bo z trybu "do ostatniego" przeszła na "po pierwszym"]