eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkicud podatkowy? › Re: cud podatkowy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: Kolega Prezesa <k...@p...pis.org.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: cud podatkowy?
    Date: Fri, 29 May 2009 22:18:23 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <gvpgi0$3ka$1@mx1.internetia.pl>
    References: <gvkcpu$22u$1@mx1.internetia.pl>
    <gvo20m$e2i$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gvp97t$ak9$1@mx1.internetia.pl> <gvpepq$sbv$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Reply-To: k...@p...pis.org.pl
    NNTP-Posting-Host: 87-205-154-55.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1243628928 3722 87.205.154.55 (29 May 2009 20:28:48 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 May 2009 20:28:48 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gvpepq$sbv$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:212962
    [ ukryj nagłówki ]

    cef pisze:
    > Kolega Prezesa wrote:
    >
    >> Jeżeli ktoś kupuje towar za 110Euro i doliczy do tego Vat to wychodzi
    >> mu cena bez marży 134,2 Euro, tymczasem on sprzedaje po 120. Jestem
    >> pewien że kupuje po 110 (widziałem faktury sprzedaży) mam dobry
    >> kontakt z producentem. Tak więc wynika z tego taki mechanizm
    >
    > Nie wierz w żadne faktury.
    > Na boku korekta, albo osobny upust, albo
    > w odwrotną strone jakaś usluga.
    > Może to przekręt, a może producent ma lepszy kontakt z nimi...
    > Nie ufaj nikomu w biznesie.
    > Nikomu.
    Nie chcę Cię zanudzać szczegółami ale nie jest to takie proste. Ja też
    nie mam już 18 lat i wytarłem już parę klawiatur. Fakty są takie że
    podlegający skomplikowanej certyfikacji produkt, numerowany każdy
    egzemplarz i do tego regularna obsługa serwisowa (dodam że podana przeze
    mnie cena 100euro była uproszczeniem). To wszystko wymagało stworzenia
    pewnej struktury, która teraz nie działa bo trafia do nas lewy towar z
    innego obszaru celnego. Większy problem ma producent, bo musi pokrywać
    koszty serwisowe, które powinien ponosić dealer. W mojej branży jest to
    znana marka i sytuacja zrobiła się nieciekawa, szczerze mówiąc mniej dla
    mnie a bardziej dla producenta, więc w dawanie komuś rabatów bokiem i
    wspaniałomyślne płacenie potem mi za serwis nie wierze.
    KP

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1