    From: "`bogna" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: czekam na nadplate...
    Date: Wed, 16 Oct 2002 09:38:05 +0200

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:15102002.0BB1CDD8@budzik61.poznan.pl...

    > 3 miesiące od złożenia zeznania - jeżeli dzwoniłaś to jak się
    tłumaczyli???
    > Masz potwierdzenie że złożyłaś?

    wysylalam poczta...poleconym wiec mam kwitek...ale musialam dolaczyc NIP bo
    bylo niepelne...
    zrobilam to w try miga i dzwonilam dwa razy... najpierw przelaczali mnie z
    numerow wew...to jedne to drugi...i ta sam spiewka ale jedna Pani byla
    bardzo uprzejma i sama wytlumaczyla nieco wczsniej co i jak...;-))) w koncu
    otrzymalam info ze musza potwierdzic nadanie numeru nip bo nie zostal on
    nadany w Poznaniu (pochodze z Brzegu od 5 lat mieszkam w Poznaniu) minal
    miesiac...zadzwonilam czy potwierdzili ten NIP... otrzymalam info ze tak
    ;-))) wiec czekalam w tamtym tygodniu na diengi...
    i wzielam za sluchawke zirytowana dzis raniutko...i co sie
    dowiedzialam....ze aby uzyskac info musze przyjsc z dowodzikiem do US
    (zwlaniac sie z roboty i tracic pol dnia na stanie...ech)...i weszlo
    zarzadzenie w tamtym tygodniu ze nie mozna udzielac informacji na ten temat
    telefonicznie.
    i Eot ... ;-))) w tym tygodniu wybiore sie osobiscie, bo co mi zostaje...ale
    najpierw musz esie sklonowac ;-))))

    --
    Szacunek

    Bogna