    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: czy dobrze ksieguje ST ?
    Date: Tue, 27 Apr 2004 08:27:47 +0200

    Użytkownik elvenbow napisał:

    > ok. rzeczywiscie - materialy eksploatacyjne, a w takim razie wymiana bębna
    > do laserówki (to jak silnik w samochodzie) jak ksiegujemy?

    Z tym prównaniem to ja bym się nie zgodziła, bo kupując samochód nie
    otrzymujesz informacji kiedy będziesz musiał silnik wymienic i czy w
    ogłole będziesz musiał. Kupujac drukarke laserową otrzymujesz informację
    na ile starczy bęben. Fakt że kiedyś go będziesz musiał wymienić jest
    pewny. Nawet wiadomo po wydrukowaniu ilu mniej więcej stron należy to
    zrobić.

    Jak kupowałam samochód to nikt mi nie mówił że będe musiała po ilus
    tysiącach kilometrów silnik wymienić. Jak będę go dobrze traktowała to
    silnik przezyje resztę samochodu*.

    Ale co by nie było, wymiana zużytej części na nową to nie jest
    ulepszenie tylko prosty koszt. Chyba że ta nowa część będzie miała
    jakies nowe funkcje których nie miała zużyta.

    *prawdziwe na pewno w przypadu japończyków, co do reszty nie sprawdzałam :-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl