    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: czy faktura = rachunek?
    Date: Tue, 29 Apr 2003 16:59:12 +0200

    On Tue, 29 Apr 2003 r...@o...pl wrote:

    >+ dziękuje za wypowiedzi ale problem tu nie tkwi w tym czy mam być VAT-owcem
    >+ i czy mi się to opłaca czy nie ale czy kontrehent może zmuszać innego aby
    >+ ten koniecznie wystawiał fakturę VAT.

    IMHO dopóki kontrahent nie wystawił "oferty publicznej" to może
    przebierać we własnych kontrahentach jak ulęgałkach. Zdaje się
    że nawet dyskryminacji (np. ze wzgledu na płeć) nie sposób
    mu zabronić (w odróżnieniu od np. zatrudnienia), przynajmniej
    dopóki nie "narusza godności".

    A na głupotę (o ile nie ma innych powodów - a mogą być jak
    ci już grupowicze pisali) nie ma rady. Co zrobić powiadasz ?
    Siąść i płakać :[

    pozdrowienia, Gotfryd