  • 11. Data: 2007-12-10 11:38:56
    Temat: Re: czy jest
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 10-12-2007 o 12:21:33 Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

    > Pytanie, czy to obejmuje wyłącznie strony świadome takiego czynu :)
    > Jeśli na etacie lepiłem garnki, a potem założyłem DG Garnex i lepię
    > garnki
    > i sprzedaję firmom A B C D, a C - odsprzedaje moje garnki byłemu
    > pracodawcy... Ciekawie ;)

    To trochę tak jak z tymi managerami którzy nie mając prawa do liniowego
    zakładają spółki - http://www.rp.pl/artykul/75518.html

    > No tak, co nie zmienia faktu że szukanie "przestępców" jest tu znacznie
    > utrudnione - bo ZUS sam nie potrafi dojść do porządku w swoich papierach,
    > a co tu dopiero mówić o współpracy z US... ;)

    Cieszmy się i radujmy więc, gdyby mieli porzadek to by był płacz i
    zgrzytranie zębów :)

  • 12. Data: 2007-12-10 12:54:28
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 12:38:56 +0100, t...@o...pl napisał(a):
    > Cieszmy się i radujmy więc, gdyby mieli porzadek to by był płacz i
    > zgrzytranie zębów :)

    Na emeryturę z ZUS nie liczę, więc burdel w tej instutucji może tylko
    działać na moją korzyść ;) - jeśli oczywiście pominąć np. zabawne wzywanie
    co miesiąc żeby złożyć korektę do korekty do korekty ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"