  • 1. Data: 2003-01-04 16:33:12
    Temat: czy naprawde nikt niewie??
    Od: "Robert" <r...@p...com>

    Dzien Dobry
    Czy naprawde nikt z Panstwa nie orientuje sie jak sie kupuje i sprzedaje
    paliwo? Moj
    klient jest zainteresowany taka dzialalnoscia ale podobno z kazdym
    sprzedajacym trzeba zawierac umowe kupna-sprzedazy i dodatkowo trzeba
    wystawiac dokument PIT? Czy to prawda??

    Robert

  • 2. Data: 2003-01-04 17:37:55
    Temat: Re: czy naprawde nikt niewie??
    Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > klient jest zainteresowany taka dzialalnoscia ale podobno z kazdym
    > sprzedajacym trzeba zawierac umowe kupna-sprzedazy i dodatkowo trzeba

    Wyślij klienta na stację benzynową a najlepiej też się z nim wybierz.

    Przepraszam ale nie mogłem się powstrzymać

    Bogdan K

  • 3. Data: 2003-01-05 12:30:33
    Od: "Robert" <r...@p...com>

    moze nie opisalem szczegolowo problemu, nie chodzi mi o kupno paliwa od
    powiedzmy Orlenu ale od osob prywatnych i firm, dokladnie tirowcow.
    Dodatkowo wchodzi w gre przechowywanie paliwa i zbiornikach stacji.
    Powiedzmy - jedzie taki tirowiec do hiszpani ale ma w zbiornikach 600 litrow
    paliwa, nikt go nie przepusci przez granice niemiecka wiec musi to gdzies
    zostawic. Przechowuje na stacji a jak wraca to zabiera co swoje i wnosi
    jakas tam oplate. W tym przypadku akurat bedzie to faktura za zwykla usluge,
    ale czasami sie zdarza ze taki kierowca bedzie chcial sprzedac czesc
    paliwa - i co wtedy???