  • From: "Robert" <r...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: czy naprawde nikt niewie??
    Date: Sun, 5 Jan 2003 13:30:33 +0100

    moze nie opisalem szczegolowo problemu, nie chodzi mi o kupno paliwa od
    powiedzmy Orlenu ale od osob prywatnych i firm, dokladnie tirowcow.
    Dodatkowo wchodzi w gre przechowywanie paliwa i zbiornikach stacji.
    Powiedzmy - jedzie taki tirowiec do hiszpani ale ma w zbiornikach 600 litrow
    paliwa, nikt go nie przepusci przez granice niemiecka wiec musi to gdzies
    zostawic. Przechowuje na stacji a jak wraca to zabiera co swoje i wnosi
    jakas tam oplate. W tym przypadku akurat bedzie to faktura za zwykla usluge,
    ale czasami sie zdarza ze taki kierowca bedzie chcial sprzedac czesc
    paliwa - i co wtedy???