eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczy rozliczac sie w Polsce z dochodow uzyskanych w Anglii...? › Re: czy rozliczac sie w Polsce z dochodow uzyskanych w Anglii...?
    From: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: czy rozliczac sie w Polsce z dochodow uzyskanych w Anglii...?
    Date: 28 Mar 2006 19:14:48 +0200

    Cut

    > Niech państwo stworzy te miejsca pracy tutaj, w ojczyźnie - wtedy rodacy
    > nie będą zmuszani do banicji w poszukiwaniu chleba.

    Wniosek nasuwa się sam. Olać to. Doszlifować język i nie przyznawać się do
    pochodzenia. Jedyne wyjście. Ja mojej dwójce zakazałem powrotu do
    najjaśnieszej. Tym bardziej że kiedy się stęsknię to sam mogę do nich jechać.
    Od tego co przez rok tam zaoszczędzili tutaj musieli by zapłacić 40% podatku.
    Za co ? Za to że nie mogli na miejscu znaleźć pracy, a panowie rządzący nadal w
    tym kierunku nic nie robią ? Teraz będą się strać o status rezydenta.
    P a r a n o j a. Bardzo delikatnie mówiąc. Nic nie dać, ale wyciągać łapę po
    cudze. W tym miejscu należało by sparafrazować bajkę o mrówce i koniku polnym.
    Pasuje jak ulał. I to jest Polska właśnie.