eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczy rozliczac sie w Polsce z dochodow uzyskanych w Anglii...? › Re: czy rozliczac sie w Polsce z dochodow uzyskanych w Anglii...?
    From: "zlodziej podatków" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: czy rozliczac sie w Polsce z dochodow uzyskanych w Anglii...?
    Date: 29 Mar 2006 08:28:46 +0200

    > Jeśli wyjechał na stałe, nie płaci podatków w Polsce
    > Jeśli tymczasowo - płaci.
    >
    > Chęci sie nie liczą liczą się fakty.

    > j.w.

    > j.w.
    > nie płacą, bo ich stałem miejsce pobytu nie jest Polska.
    > Jeśli przeprowadzą się do Polski i tu zamieszkają, to nawet jak im
    > będzie płacić zagraniczna firma, zapłacą podatki w Polsce.
    >
    > Analogicznie też działa.
    > Jeśli polak mieszkający za granicą zarobi coś w Polsce to zapłaci
    > podatek od tego w Polsce i tam gdzie mieszka uwzględniając umowy o
> [...]

    Czyli idąc Twoim tokiem rozumowania wszyscy którzy mogą wybywają z tego co
    dotychczas nazywało się Polska, i ostatni gasi światło. A potem wielkie pługi i
    zaorać.Bo wracać nie ma sensu. Chyba że po to aby dać się zamknąć za nie
    płacenie podatków na co fiskus ma bodaj że 5 lat. Ciekawe czy gdybyś to Ty
    musiał dopłacić tak około 40 k zł to też byś tak twierdził.