  • 1. Data: 2003-03-10 10:16:17
    Temat: czy sp. jawna musi składać bilans w sądzie?
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2003-03-10 10:22:03
    Temat: Re: czy sp. jawna musi składać bilans w sšdzie?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 10-03-2003 11:16, Użytkownik Bartek napisał:

    Tak.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-03-10 16:11:51
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Maddy chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Tak.

    Pod warunkiem że prowadzi KH

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 4. Data: 2003-03-10 18:33:42
    Temat: Re: czy sp. jawna musi składać bilans w sądzie?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Pod warunkiem że prowadzi KH

    A po co Sp. jawna dla KPiR ???

  • 5. Data: 2003-03-11 07:24:48
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > A po co Sp. jawna dla KPiR ???

    dwa kolejne lata z obrotem powyzej 400 tys euro i obowiazek spolki jawnej
    do ksiag handlowych potrzeba 800 tys euro w roku ubieglym
    grzess

  • 6. Data: 2003-03-11 07:31:20
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 10-03-2003 19:33, Użytkownik berdycz napisał:
    > Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A po co Sp. jawna dla KPiR ???

    A po co nie?

    Maddy

    ps. idea dobierania formy prawnej ze względu na zamierzaną formę
    prowadzenia dokumentacji wydaje mi się zabawna...

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2003-03-11 07:55:33
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > ps. idea dobierania formy prawnej ze względu na zamierzaną formę
    > prowadzenia dokumentacji wydaje mi się zabawna...

    Masz prawo tak uważać.
    ja uważam, że życie trzeba sobie ułatwiać.
    Nie widzę powodów babrać się w pełną księgowość jak nie trzeba.