  • 1. Data: 2003-01-11 13:13:52
    Temat: darmowy program do księgow.
    Od: "rafi" <z...@2...pl>

    Jakie znacie i polecacie darmowe programy do prowadzenia księgowości w
    stowarzyszenia/fundacji nie prowadzącej działalności gospodarczej ?
    dzieki za opinie
    rafał

  • 2. Data: 2003-01-11 23:17:43
    Temat: Re: darmowy program do księgow.
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    zaraz otrzymasz odpowiedzi w stylu
    "czy nie lepiej ...." kupić tgsoft

    wystarczy "wykorzystać" przyjacieciela Google

    http://www.google.pl/search?q=%22darmowe+programy%22
    &ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl
    &btnG=Szukaj+z+Google&lr=
    http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
    q=%22program+dla+firm%22
    &btnG=Szukaj+z+Google&lr=

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF
    -8&as_qdr=all&q=Tristan+
    hrabia+Alder+tgsoft&sa=N&tab=wg&lr=
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&q=tgsoft&btnG=Szu
    kaj+z+Google

    Piotr

  • 3. Data: 2003-01-12 00:40:45
    Od: "artek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr K." <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > zaraz otrzymasz odpowiedzi w stylu
    > "czy nie lepiej ...." kupić tgsoft
    >
    > wystarczy "wykorzystać" przyjacieciela Google

> [...]

    tak......szukalem nie tylko na google bo to najprosciej ...poswiecilem 2 dni
    i klika dobrych godzin i poprostu nie ma Darmowego programu tego typu -
    jedynie jest do faktur wystawiania........a tgsoft jest platny......

  • 4. Data: 2003-01-12 10:32:43
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

> [...]
    > i klika dobrych godzin i poprostu nie ma Darmowego programu tego typu -
    > jedynie jest do faktur wystawiania........a tgsoft jest platny......

    powiem tak sam prowadzisz działalność gospodarczą czy ogranizację
    charytatywną ??

    szukasz czegoś za free a sam rzadzasz zapłaty za towary bądź za usługi które
    świadczysz w swej działalności
    moze bardziej rozejrzyj się z oprogramowaniem które swą funkcjonalnością
    odpowiada twej firmie a nie przyjmujesz kryterium taniocha= za darmo ,

    a najlepiej byś napisał ze jeszcze pod linuxa pod 486

    i jak ta ansza gospodarka ma się roziwjać ...........

    rafal

  • 5. Data: 2003-01-12 12:12:13
    Od: "artek" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > a najlepiej byś napisał ze jeszcze pod linuxa pod 486
    >
    > i jak ta ansza gospodarka ma się roziwjać ...........

    A kto ci powiedzial ze ja prowadze dzialnosc?!!!
    potrzebuje progeam zeby sprawdzic "dziala" ksiegowej mojej bliskiej znajomej
    bo "ksiegowa" czesto musi byc informowana o nowosciach w przepisach ...i
    wydaje mi sie ze nie jest za dobra w swoim fachu wiec chce miec pewnosc ze
    nie robi bledow........ja prowadzilem kiedys dzialnosc ..zaczolem od zera i
    nasze Panstwo nie pomoglo mimo ze utworzylem 3 miejsca pracy ...za to szybko
    kazalo mi przejsc na vat , dalo vat na prase przez co stracilem klientow
    czesc, kazalo placi c wysokie skladki zus , dalo cen zablokowane na paierosy
    .......co w koncu moja maja dzialnosc dobilo ....wiec mi tu nie mow o
    rozwoju naszej gospodarki ...........!

  • 6. Data: 2003-01-12 13:47:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Darmowych nie znam, ale widziałem kilka wersji czasowych w płytkach CHIP-a i
    chyba ENTER-a.

  • 7. Data: 2003-01-12 20:58:20
    Od: ">Waldeamr<" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "artek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    paierosy
    > .......co w koncu moja maja dzialnosc dobilo ....wiec mi tu nie mow o

    I tu sie z Toba zgadzam. Państwo winno podatnikowi sie rozwijac a nie
    podatnik panstwu.
    Rafal ma bledne pojecie.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2003-01-12 21:10:10
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]

    > wydaje mi sie ze nie jest za dobra w swoim fachu wiec chce miec pewnosc ze

    I do tego jest potrzebny program ksiegowy ? :-)))

    Karol

  • 9. Data: 2003-01-12 21:22:58
    Od: "artek" <a...@p...onet.pl>

    > I do tego jest potrzebny program ksiegowy ? :-)))
    a jak ma skonfrontowac jej wyliczenia z kpir ?

  • 10. Data: 2003-01-12 23:20:17
    Od: "żuczek_" <z...@o...pl>

    > A kto ci powiedzial ze ja prowadze dzialnosc?!!!
    > potrzebuje progeam zeby sprawdzic "dziala" ksiegowej mojej bliskiej
    znajomej

    To sobie kup jakieś wydawnictwo komputerowe. Tam często sa wersje demo,
    możesz posprawdzać przez miesiąc, dwa a później odinstaluj. Albo poszukaj na
    stronach producentów. A jeśli nie chce Ci się to kup księgi papierowe i
    wprowadzaj zapisy ręcznie. Myslisz że program za Ciebie bedzie decydował
    gdzie masz wprowadzać zapisy? Pewnie, to wygodne, ale nie zawsze dobre. Bo
    programy nawet te bardzo drogie zawierają błędy i pozwalają na księgowanie
    tam gdzie ksiągowania byc nie powinno. No i co wtedy zrobisz jak będzie miał
    inne wyniki niż księgowa? Czy każesz ją zwolnic z powodu nieznajomości
    obsługi programu czy z powodu nieznajomości przepisów?

    > bo "ksiegowa" czesto musi byc informowana o nowosciach w przepisach ...i
    > wydaje mi sie ze nie jest za dobra w swoim fachu wiec chce miec pewnosc ze
    > nie robi bledow.......

    A skąd księgowa ma znać najnowsze przepisy? Czy firma zapewnia jej dostęp do
    tych materiałów? Pewnie na własny koszt ma kupowac literaturę fachową i na
    własny koszt się dokształcać? Już miałam "przyjemność" pracować u kogoś
    takiego, kto na moje prośby o kupienie takiej literatury zapytał: "czy Pani
    przyszła do mnie się uczyć?".
    A czy Ty znasz te przepisy i jesteś w stanie nadążyć za tym, co się
    wprowadza z dnia na dzień? Jeśłi tak to mozesz zatrudnić się u tej znajomej
    i sam zajmować się księgowością.

> [...]
    paierosy
    > .......co w koncu moja maja dzialnosc dobilo ....wiec mi tu nie mow o

    No tak, Wielcy Przedsiębiorcy. Chcielibyście prowadzić działalność,
    uzyskiwać wysokie dochody, płacić pracownikom nie pensje a zapomogi, czas
    pracy nieograniczony, żadnych świadczeń dla pracowników.Oczywiście również
    żadnych podatków do budżetu, żadnych składek na ubezpieczenia, bo i po co?
    Tylko później - każdy chce żeby jego dziecko chodziło do dobrej państwowej
    szkoły, póżnie darmowe studia, żeby sprawwnie działały wszystkie służby
    miejskie, policja, straż (choćby pożarna), żeby do lekarza dobrego i zawsze
    bez kolejki. No a gdy zdarzy się renta lub emerytura - oczywiście jak
    najwieksza, choć płaciło się minimalne składki. Przecież Wam się to należy.
    Wszyscy Was chcą wykorzystać, pracownicy są niedouczeni i leniwi a państwo
    Was okrada. WY JESTEŚCIE SUPER DOBRZY.

    Nie, nie jesten nawiedzona. Mnie również wkurzają nasi politycy i
    ustawodawcy, zmiany prawa w ciagu roku, bzdurne przepisy i wysokie
    obciążenia działalności gospodarczej.Tylko denerwuje mnie również ktoś, kto
    chce sprawdzać innych a nie potrafi sobie poradzić w życiu. Widać nie byłeś
    taki dobry skoro musiałeś zlikwidowac działalność. Ciekawe co robisz teraz
    skoro znajdziesz czas na kontrolowanie księgowej. Zdążyłam zauważyć że
    zadajesz różne dziwne pytania świadczcące o tym że jednak nie bardzo jesteś
    w stanie kontrolować księgową czy kogokolwiek innego.
    Gdyby mój pracodawca sprawdzał moje wiadomości poprzez takiego ignoranta to
    pewnie długo bym tam nie popracowała.

    Pozdrawiam pomimo złości.

    biedny_żuczek