  • 1. Data: 2003-01-10 22:54:59
    Temat: Gdzie w necie PKWi U ?
    Od: "artek" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Gdzie znajde w necie PKWiU darmowe poprostu , znalzalem jakis program do
    konwersji za 80zl i ksiege za 100zl , a obecnie musze zalatwic zaleglosci w
    ...finansach...naprawde nigdzie nie udostepniaja tego za darmo?
    dzieki
    za pomoc
    ar

  • 2. Data: 2003-01-11 11:23:06
    Temat: Re: Gdzie w necie PKWi U ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Jan 2003, artek wrote:

    >+ Witam
    >+ Gdzie znajde w necie PKWiU darmowe poprostu

    A to zależy czego szukasz.
    - listing PKWiU na http://pkwiu.polbi.pl/

    wyszukiwarka:
    http://www.przetargi.owg.pl/narzedzia/www/index_bez.
    asp?akcja=/pkwiu/pkwiu-new.asp

    opis PKD (prefiksy zgodne z PKWiU, można odszukać w PKD
    i sprawdzić w PKWiU):
    http://www.rzeczpospolita.com.pl/prawo/doc/PKD/pkd_s
    pis_tresci.html
    (najcenniejsze są wyjaśnienia)

    lista translacji SWW-PKWiU:
    ftp://213.241.32.186/PKWiU/
    (zbiór swwpkwiu.txt albo spakowany .ZIP).

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-01-11 12:41:22
    Od: "artek" <a...@p...onet.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

> [...]
    >
    > lista translacji SWW-PKWiU:
    > ftp://213.241.32.186/PKWiU/
    > (zbiór swwpkwiu.txt albo spakowany .ZIP).

    dzieki za info a nie wiesz gdzie jest jakis programik , ktory tlumaczy PKWiU
    z tego starego sww?
    dzieki jeszcze raz za odpowiedz
    ps: czy na ktoryms z tych l;inkow ktore podales jest cos co zastapi taki
    program tlumaczacy z sww na pkwiu?
    pozdrawiam
    artek

  • 4. Data: 2003-01-11 22:13:52
    Od: "matrix" <m...@p...pl>

    http://www.klasyfikacje.pl

    --

    matrix
    m...@p...pl (privat)

  • 5. Data: 2003-01-11 23:29:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 11 Jan 2003, artek wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ dzieki za info a nie wiesz gdzie jest jakis programik , ktory tlumaczy PKWiU

    Ktoś niedawno rozdawał. Przyznam że mam, tylko nie pamiętam
    gdzie :]

    >+ ps: czy na ktoryms z tych l;inkow ktore podales jest cos co zastapi taki
    >+ program tlumaczacy z sww na pkwiu?

    To co zostawiłem - tabelka (lista) z przypisanym SSW <-> PKWiU

    >+ pozdrawiam

    wzajem, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-01-12 00:23:51
    Od: "artek" <a...@p...onet.pl>

    > http://www.klasyfikacje.pl

    Mimo wszystko chodzi o PKWiU ten programik ...bo to co podajecie to
    faktycznie dzieki ale nie mozna tam wyszukiwac po "nazwie" np" woda
    mineralna":)...moze jednak ktos "pomoze" ptrzeszukalem caly net i natrafilem
    tylko na aktualizacje do wer..1.2 bodaj ......pomozecie?:)
    dzieki z gory za wyrozumialosc
    pozdrawiam