  • 1. Data: 2003-01-10 21:40:43
    Temat: 8% - zdrowotne
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Czy taką stawkę płacę już za grudzień, czy dopiero za styczeń???
    Czy jak płacę ZUS to liczy się data kiedy kwota schodzi u mnie z konta, czy
    kiedy dociera do ZUS - zrobiłem przelew dopiero dziś o 9,30 z mbanku i nie
    jestem pewny czy dziś doszło???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z
    książki, nie stosuj systemu Braille'a." T. Bernard

  • 2. Data: 2003-01-11 11:23:47
    Temat: Re: 8% - zdrowotne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Jan 2003, Budzik wrote:

    >+ Czy taką stawkę płacę już za grudzień, czy dopiero za styczeń???

    Za styczeń :)

    Gotfryd

  • 3. Data: 2003-01-11 17:16:09
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl>

    > Czy jak płacę ZUS to liczy się data kiedy kwota schodzi u mnie z konta,
    czy
    > kiedy dociera do ZUS

    w przypadku naleznosci skarbu panstwa wazna jest data obciazenia konta (
    wyslania przelewu )

    pozdr
    bubbbaaa

  • 4. Data: 2003-01-12 12:26:19
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a 1...@N...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > czy
    >

    > w przypadku naleznosci skarbu panstwa wazna jest data obciazenia konta (
    > wyslania przelewu )

    Czyli w mbank moe zrobic przelew nawet o 23.59 10. danego miesiąca.
    :)))
    Wielkie dzięki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
    Henry Louis Mencken