  • 1. Data: 2003-01-29 09:40:27
    Temat: Re: darowizna - mieszkanie - podatek
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "BasiaP" <b...@p...onet.pl.bez.reklam> wrote in message
    news:b1c0th$7k2$1@news.onet.pl...
    > Mam prośbę. Jaki podatek (procentowo od wartości) zapłacę za
    > mieszkanie przepisane aktem darowizny i jaki jest czas na zapłacenie
    > podatku od momentu podpisania darowizny?
    > Basia

    To zalezy czy ma ani juz jakies mieszkanie, czy nie.
    A czasu jest "pare minut".

    Notariusz w ciagu tych minut obliczy nalezny podatek i pobierze go od Pani.

    Wszystkim usilnie radze isc do notariusza i TAM sie dowiedziec.
    Bierze taki notariusz niemala kase za sporzadzenie aktu,
    a z kodeksu etyki notariusza wynika ze tylko
    niemoralny notariusz wezmie mniej...

    Wiec ten notariusz za ta niemala kase wszystko elegancko i ladnie
    wytlumaczy.

    Bguslaw