  • 1. Data: 2003-03-24 21:59:25
    Temat: darowizna rzeczowa
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    ustawa o PDOP mówi, że żeby odliczyć darowiznę trzeba mieć dowód wpłaty na
    rachunek. A co z darowizną rzeczową, wie ktoś??

    Magda

  • 2. Data: 2003-03-24 22:30:06
    Temat: Re: darowizna rzeczowa
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ustawa o PDOP mówi, że żeby odliczyć darowiznę trzeba mieć dowód wpłaty na
    > rachunek. A co z darowizną rzeczową, wie ktoś??
    >
    > Magda
    -----------------------------
    Rzeczowej napewno nie musisz wpłacać na konto
    Wiola

  • 3. Data: 2003-03-24 22:32:09
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Magdalena" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > -----------------------------
    > Rzeczowej napewno nie musisz wpłacać na konto
    > Wiola
    -------------------------------
    Właściwie nie wiem w czym masz problem jakim dokumentem podarować ?

  • 4. Data: 2003-03-24 22:37:48
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

    > na

    dobry dowcip ...

    > -------------------------------
    > Właściwie nie wiem w czym masz problem jakim dokumentem podarować ?

    nie, mamy jako sp. z o.o. problem jak to dobrze udokumentować, żeby móc
    taką darowiznę odliczyć - wystarczy oświadczenie obdarowanej instytucji że
    takie przedmioty otrzymali??

    Magda

  • 5. Data: 2003-03-24 22:47:58
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

> [...]
    > taką darowiznę odliczyć - wystarczy oświadczenie obdarowanej instytucji że

    My wydawaliśmy własne produkty to wystawiałam fakturę wewnętrzną celem
    naliczenia Vat i tam mi kwitowali odbiór.
    Wiola