  • 1. Data: 2003-03-24 22:08:55
    Temat: Czy nierozliczony za 2000r wydatek na cele mieszkaniowe mozna jeszcze rozliczyc?
    Od: "MariuszK" <m...@w...pl>

    Witam,

    Mam taka sytuacje w ktorej wiekszosc wydatkow na cele mieszkaniowe zostala poniesiona
    w 1999r. i za ten rok zostaly rozliczone (duza ulga mieszkaniowa), niestety ostatnia
    transza kredytu mieszkaniowego byla juz w 2000r. i przy rozliczeniu tego roku
    zostala przeoczona. Czy w chwili obecnej istnieje jeszcze mozliwosc rozliczenia tego
    czy to juz niestety przepadlo?

    Pozdrawiam,
    MariuszK

  • 2. Data: 2003-03-24 23:00:29
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "MariuszK" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]

    --------------------------------
    Nie wiem czy dobrze rozumiem w czym problem ale możesz zrobić pit korygujący
    za tamten okres.Tak sądze
    Wiola

  • 3. Data: 2003-03-25 07:05:24
    Od: "MariuszK" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem czy dobrze rozumiem w czym problem ale możesz zrobić pit korygujący
    > za tamten okres.Tak sądze
    > Wiola

    Moze troche uscisle - mianowicie ponosilem wydatki na cele mieszkaniowe w 1999 i
    2000r. ale zostaly rozliczone w ramach duzej ulgi mieszkaniowej tylko te z 1999r. a
    mala czesc wydatkow poniesiona w 2000 przez pomylke nie zostala rozliczona.
    Wg tego co Pani pisze musialbym chyba skorygowac pit z 2000r. a dodatkowo pity z 2001
    a moze tez 2002 bo wszedzie moglaby byc rozliczana reszta niewykorzystanej ulgi? Czy
    to jest jeszcze mozliwe?
    Pzdr,
    MariuszK

  • 4. Data: 2003-03-25 18:52:26
    Od: "magda" <m...@p...gazeta.pl>

> [...]

    pity z 2001 a moze tez 2002 bo wszedzie moglaby byc rozliczana reszta
    niewykorzystanej ulgi? Czy to jest jeszcze mozliwe?
    Wydatki z 1999 rozliczales w zeznaniach za 1999,2000 itd? I nie ujales
    wydatku poniesionego w 2000? Jesli tak, to korygujesz pit poczawszy od tego
    za rok 2000,mialam podobna sytuacje.