  • 1. Data: 2003-03-24 19:12:09
    Temat: sprzęt dla szkół
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Mam mała zagwozdkę - szkoła zamawia w firmie komputerowej 4 rootery
    (jakieś wymyslne strasznie).
    Zamówienie i inne papiery zgodne z rozporzadzeniem, a więc VAT 3%.
    Tyle że zamówienie będzie realizowane w etapach, bo po pierwsze szkoła
    nie ma tyle pieniędzy na raz, poza tym sprzęt bedzie przychodził po
    jednej sztuce co miesiąc i tak tez bedzie fakturowany.
    Niestety, w rozporządzeniu jest że zamówienie i zaświadczenie ( w tym
    wypadku z kuratorium) nalezy dostarczyc do US nie później niż 30 dni od
    dnia sprzedaży.
    I teraz pytanie - 30 dni licząc od pierwszej faktury? Od ostatniej? Czy
    jeszcze jakos inaczej?
    Nie mozna zafakturowac wszystkiego razem, bo nie ma do tego podstaw -
    ani sprzętu ani pieniędzy.

    Jutro bede dzwonic do US, ale nie mam pewności czy mi cos powiedzą...

    Ma ktos jakis pomysł?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 2. Data: 2003-03-25 03:02:26
    Temat: [OT] Re: sprzęt dla szkół
    Od: "[MK]Wiewiór81" <p...@U...pl>

    > Mam mała zagwozdkę - szkoła zamawia w firmie komputerowej 4 rootery
    > (jakieś wymyslne strasznie).

    A tak z czystej zawodowej ciekawości - możesz podać przyblizoną cenę za taki
    router i rodzaj szkoły (wyższa, średnia, gimnazjum, podstawówka)?
    Jestem bardzo ciekawy, po co szkole "strasznie wymyślne routery" i jakie to
    są :-)
    Na priv, żeby nie zaśmiecać grupy, jesli łaska.

    pzdr

    WR81