  • Data: 2002-02-14 17:42:33
    Temat: Re: data w pkpir
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Napisałeś, cytuję:

    > Liczy sie data wystawienia faktury. To ze faktura "szl"a dlugo moze miec
    > wplyw jedynie na kwestie "odliczenia" z niej VAT'u. VAT mozna odliczyc w
    > miesiacu wystawienia faktury lub w nastepnym. Pozniej juz nie.
    ^^^^^^^^^^^
    Słowo w słowo. Amnezja?

    > W pytaniu nie bylo mowy o "niedotarciu" faktury tylko o jej opoznionym
    > dotarciu

    Rozumiem że słowo "analogia" jest ci równie obce jak pamiętanie wlasnych
    wypowiedzi?

    > Udzielilem odpowiedzi na pierwsza czesc pytania. Co do drugiej to nie wiem
    > bo uzywam programu. Lesze 50 % czy zero ?

    Lepsze zero niz wprowadzanie w błąd.
    Pytanie było jedno, niczego dziewczynie nie poradziłeś, problem pozostał w
    całości.
    Jeżeli zależało Ci na "daniu głosu" i zwróceniu na siebie uwagi, to może tu
    właśnie odniosłes te 50% sukcesu.
    Gratulacje. Zawsze to coś.

    maddy

    --