  • 1. Data: 2002-03-08 23:12:51
    Temat: data zasiedlenia
    Od: Bartec <b...@p...gazeta.pl>

    Witam,
    czy ktos wie/przypuszcza jaka bedzie definicja "daty zasiedlenia lokalu
    mieszkalnego" wg. US W-wa Targowek?

    Kupilem mieszkanie od developera na raty od maja 2000 do czerwca 2001. W
    lutym 2001 dostalem klucze i teoretycznie "protokol przekazania"
    kompletnie surowego mieszkania, do ktorego wprowadzilem sie po
    wykonczeniu w kwietniu. Akt notarialny i meldunek to juz grudzien 2001.

    Od kiedy wiec mam odliczac rachunki na remont zwiazane z wykonczeniem?
    + Luty (nie bardzo, tzw. "protokol przekazania" nie zawiera nawet takiej
    informacji jak data ;-) no i mieszkanie nie nadaje sie do zasiedlenia)
    + Kwiecien (mam rachunek za przeprowadzke ;-)
    + Czerwiec (ostatnia faktura)
    + Grudzien (akt notarialny albo data meldunku)

    dzieki z gory
    Bartec

  • 2. Data: 2002-03-09 11:44:08
    Temat: Re: data zasiedlenia
    Od: "Marcin" <o...@o...it.pl>

    od lutego do grudnia = ulga budowlana ( czyli rachunki wpisujesz w ulge
    bud. ) postaraj sie z Develop. ustalic i wpisac date na protokole , gdyz w
    razie kontroli US zakwestionuja wydatki

    po dacie zameldowania = ulga remontowa

    Marcin.