    From: xyz <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: deklaracja VAT - pocz?tkuj?cy
    Date: Tue, 21 Sep 2004 10:45:41 +0200

    Dnia 21-09-2004 10:17, Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > A czy cos sie zmienilo w kwesti prawa doodlizcenia w miesiacach gdy brak
    > jest sprzedazy ?
    > (bo tu klient niema sprzedazy)

    Tak i nie. Nie zmieniło się o tyle, że nadal jak nie ma sprzedaży to nie
    ma możliwości otrzymania zwrotu. Zmieniło się to, że nie ma ograniczenia
    czasowego kumulacji podatku naliczonego (poprzednio 36 miesięcy)
    Tak więc odpowiedź Pawła jest tylko częściowo prawidłowa - zgodnie z
    art. 86 ust 19 do czasu pojawienia się sprzedaży, choćby niewielkiej
    (czy raczej czynności opodatkowanych) nie wolno wykazywać kwoty podatku
    "do zwrotu"

    --
    xyz

    Inteligo, mechanizm oszustwa: