  • 1. Data: 2009-03-28 17:00:43
    Temat: deklaracje ZUS, co miesiąc, czy tylko gdy zmiana składki?
    Od: "nocnyMarek" <n...@g...pl>

    Mógłby mnie ktoś uświadomić?
    Gdzieś jak przez mgłę kojarzy mi się, że przy 1-os. DG
    deklaracje ZUS trzeba wysyłać tylko gdy zmieni się wysokość składki.
    Jest tak faktycznie, czy mi się coś pozajączkowało?

  • 2. Data: 2009-03-28 18:30:54
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    nocnyMarek w <news:gqll3q$8vi$1@inews.gazeta.pl>:

    > Mógłby mnie ktoś uświadomić?
    > Gdzieś jak przez mgłę kojarzy mi się, że przy 1-os. DG
    > deklaracje ZUS trzeba wysyłać tylko gdy zmieni się wysokość składki.

    Tylko gdy sam zmienisz, a nie "z urzędu" zostanie zmieniona

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2009-03-29 00:29:31
    Od: "nocnyMarek" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Tylko gdy sam zmienisz, a nie "z urzędu" zostanie zmieniona

    Czyli w praktyce osoba niekorzystająca z chorobowego,
    płacąca zawsze 'urzędową' stawkę nie musi wcale składać deklaracji?

  • 4. Data: 2009-03-29 11:59:32
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "nocnyMarek" napisał w wiadomości :

    > Czyli w praktyce osoba niekorzystająca z chorobowego,
    > płacąca zawsze 'urzędową' stawkę nie musi wcale składać deklaracji?

    Musi złożyć pierwszą, a później tak jak pisałeś jeżeli coś zmienisz.

    Piotr