  • Data: 2007-03-15 09:40:29
    Temat: Re: do jakiej kwoty nie płacić podatku
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14 mar o godzinie 22:22, na pl.soc.prawo.podatki, Gotfryd Smolik
    news napisał(a):

> [...]

    Nie wyjdzie Ci 10gr - zasada zaokrągleń się kłania ;)

    > Czekaj, Marcin napisał mało wyraźnie czy jak?

    Ja w tym roku składając PIT-28, na którym "wyszła" niedopłata podatku w
    wysokości 1zł,nie musiałem dopłacać tego do kasy US. Zasięgałem informacji
    w biurze podawczym oraz informacji.
    Ba, zostałem nawet zawezwany w późniejszym terminie dla wyjaśnienia sprawy
    z PIT-37 - i dostałem zwrot nadpłaty z tego tytułu.
    Nie potrącono 1zł z PIT-28.

    --
    Herbi
    15-03-2007 10:40:23